Logo Rozwojowiec Do końca piątku trwają zapisy na Program Rozwoju Best You (kolejne w przyszłym roku) Zobacz szczegóły >>

Jak zwiększyć swoją psychiczną siłę i odporność (2 ćwiczenia)

Twoja siła i odporność psychiczna decydują o tym, jak przejdziesz wszystkie cięższe okresy i jak poradzisz sobie z trudnymi decyzjami.

Co jest więc fundamentem psychicznej siły i jak go ćwiczyć? Zapraszamy do prezentacji po odpowiedź i dwa ćwiczenia.

Znalazłeś w tym wartość?

Podziel się i pomóż innym także znaleźć ten materiał:

Zobacz również:
Komentarze (10):
  1. Robert pisze:

    Stosuję dziennik wdzięczności od kilku lat, prawie codziennie, początkowo niezbyt chętnie, ale dostrzegam, że taka prosta rzecz ma ogromny pozytywny wpływ na moją codzienność 😀

    • Damian Redmer pisze:

      Super! Gratuluję systematyczności!

  2. Małgorzata pisze:

    Dzięki za ten film , on jest dla mnie!

    • Damian Redmer pisze:

      Cieszę się Małgorzato, że Ci się podobał 🙂

  3. Faustyna pisze:

    Ciężko być wdzięcznym za cokolwiek kiedyś śmierć czai się za rogiem. W 'normalnych' czasach owa metoda mogłaby być skuteczna ale nie teraz.

    • Damian Redmer pisze:

      Rozumiem co masz na myśli, przy czym to bazuje na kilku założeniach, które nie muszą być prawdziwe. Mam nadzieję, że kolejne prezentacje na blogu trochę rozszerzą ten temat.

  4. Paweł pisze:

    Świetny materiał!

    Brakowało takich materiałów w sieci, jak konkretnie podejść do tematu.

    🙂

    • Damian Redmer pisze:

      Dzięki Pawle. Miło mi 🙂

  5. Ppp pisze:

    Z przyjemnością obejrzałem, ale nie pasuje mi jedna kwestia:
    Jeśli mnie w tym momencie „boli”, to nie interesują mnie cudze uczucia. Świadomość, że kogoś boli bardziej nie oznacza, że mnie przestanie boleć – boli nadal. Jeśli zatem ktoś chciałby mi w tym momencie uświadamiać, że „inni mają gorzej” – jego sukcesem by była ucieczka, zanimbym go zbeształ.
    A jeśli czuję się dobrze lub normalnie, to te ćwiczenia nie są mi potrzebne.
    Pozdrawiam.

    • Damian Redmer pisze:

      To trochę nie tak – nie chodzi o to czy kogoś innego boli czy nie. We wdzięczności nie chodzi o porównywanie się z innymi. Wiem, że użyłem przykładu, który to sugerował, ale tam chodzi o coś trochę innego. Zerknij proszę do tego artykułu: https://rozwojowiec.pl/baza-wiedzy/szczescie/jak-wdziecznosc-zmienia-ciebie-i-mozg/ – w nim wyjaśniłem to znacznie dokładniej.

      Myślę, że odpowie też na „jeśli czuję się dobrze lub normalnie, to te ćwiczenia nie są mi potrzebne.”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *