Jak Mieć Więcej Czasu – Technika Czasozmianu

Poznaj jedną, mało znaną technikę, która może dostarczyć Ci sporo dodatkowego czasu poprzez zwiększenie Twojej produktywności i podniesienie poziomu Twojej energii.

Mimo że jest ona sprzeczna z pewną popularną koncepcją zarządzania czasem, to działa rewelacyjnie, bo stanowi jakby wyższy poziom zarządzania sobą w czasie – zarządzanie swoją energią w czasie.

Znalazłeś w tym wartość?

Podziel się i pomóż innym także znaleźć ten materiał:

Zobacz również:
Komentarze (23):
  1. Ewelina pisze:

    Ja właśnie tak robię 😉 Nie jestem w stanie zbyt długo wykonywać stale tej samej rzeczy 😉 Nigdy w sumie nie zwracałam na to uwagi. Dzięki :))
    Ps. Robisz świetne prezentacje, krótkie zwięzłe i na temat, tak trzymaj ;)) Pozdrawiam!

    • Damian Redmer pisze:

      Dzięki. Miło mi 😉

    • Mateusz pisze:

      zgadzam się z tobą na 100%

  2. Weronika pisze:

    dodatkowy czas moglibyśmy zyskac, gdyby oprócz prezentacji był też dodany pdf z tym wszystkim co w prezentacji zostało podane. czyta sie o wiele szybciej niż ogląda.

    • Damian Redmer pisze:

      Hmm… w sumie masz rację. Tworzę prezentacje, żeby przedstawić informacje jak najbardziej przyjaźnie ;), ale jeśli komuś wyjątkowo zależy na czasie to pewnie wolałby je przeczytać.
      O.K. od dzisiaj postaram się do większości kolejnych prezentacji dodawać też transkrypcję PDF.
      Dzięki za sugestię i pozdrawiam

  3. Irena pisze:

    Witam,
    człowiek całe życie się uczy i… głupi umiera ;p
    mam już sporo po 50-tce i trafiłam tu ponieważ baaaardzo lubię się uczyć.
    Przez tę pasję dużo czasu (wiele godzin dziennie) spędzam przy komputerze i to mnie wykańcza, ale też dzięki niej trafiłam na tę prezentację i od jutra zmieniam rozkład dnia – zobaczymy!
    Jak będzie lepiej, nie omieszkam poinformować (o ile znów trafię na tę str.) 😉
    Dziękuję i pozdrawiam

    • Damian Redmer pisze:

      Bardzo chętnie usłyszę o Twoich rezultatach 😉

  4. Mateusz pisze:

    Dużo w tym prawdy , dlatego już dziś zacznę stosować tę metodę 🙂
    Dzięki i pozdrawiam 🙂

  5. Ania pisze:

    Tak, to świetna metoda – też ją stosuję (i zachęcam wszystkich wokół) i jestem zadowolona. Szkoda tylko, ze techniki konsolidacji uczy się nawet dzieci w szkołach. Jak widzę jak rówieśnicy mojej siostry męczą się ze swoimi rozkładami zajęć w ciągu dnia to mi ich szkoda.

  6. Nathan pisze:

    Twój styl prezentacji to jeden z najlepszych jakie widziałem. Bezbłednie trafiasz we wszystkie submodalności;)

    • Damian Redmer pisze:

      Łał, dziękuję 😀

  7. Damian(nie Redmer ;d) pisze:

    Kurcze, no chcę obejrzeć, a ciągle mam czarny ekran niezależnie kiedy próbuję 🙁

  8. Damian Redmer pisze:

    To wideo jest hostowane bezpośrednio z YouTube więc nie wiem czy to pomoże, ale może spróbuj je obejrzeć na samym YouTubie.
    Podaję link:
    http://www.youtube.com/watch?v=NTAV2miBoq8

  9. Wieslaw pisze:

    Damian,
    ..przekazalem link tesciowej- obawiam sie, czy nie pomyli prania z gotowaniem:) naturalnie to zart. Swietny proGram.
    Dzieki!
    Pozdrawiam
    Wieslaw

  10. Aga pisze:

    Super prezentacja
    Aż chce mi się planować 😉 uczyć, ćwiczyć, czytać, tańczyć ulala
    🙂

  11. Karol pisze:

    Miałem iść spać, ale nie mogę zasnąć ponieważ same NIESAMOWITE niesamowitości są na tej stronie.
    O matko i ojcze, dlaczego wcześniej nie natknąłem się na tę stronę…

  12. Rafał pisze:

    Technika jak najbardziej poprawna ale spekulowałbym co do jej małej popularności w porównaniu z tą pierwszą częściej stosowaną jak to określiłeś. Myślę że ludzie w moim wieku 15-16 lat (chodzi mi o ludzi młodych) wiedzą o tym bo jest o tym mówione w szkołach. Sam prowadziłem rozmowę z pedagog szkoły która mi to tłumaczyła. Stare poglądy powoli odchodzą w niepamięć i zostaje wprowadzana ta „nowoczesność” ale i tak dziękuję za prezentację, za chęci i za rozpowszechnianie bardzo mądrych i praktycznych rzeczy w swoich prezentacjach 🙂
    Pozdrawiam

  13. Szymon pisze:

    O przyda mi się przed konkursami przedmiotowymi : D
    Jako 2 gimnazjalista może zwiększę dzięki temu swoje szanse 😕

  14. Nats pisze:

    Co jeśli nie mogę robić nic innego prócz nauki?

  15. Piotr pisze:

    Wszystko ok, ale m.in. Ta prezentacja to typowy model nieodnoszacy sie do realiow. Comz ludzmi ktorzy pracuja od np od 8 do 16 ? W trakcie pracy wyjdzie na basen ?
    Ten model jest raczej tylko do uczniow skierowany choc nie zawsze bo w tygodniu tez sa takie plany zajec ze nie da sie tego zrobic np moj. Zajecia na 11 iwracam do domu o 18…

  16. Kamil pisze:

    Szanowny Panie, nie jest to prezentacja najwyższych lotów. Po pierwsze, w przeciwieństwie do nowszych prezentacji, brakuje źródeł. Po drugie polecam pracę np. Ken’a Wilbera, który w swoim systemie integralnym pokazuje, że praca umysłowa i fizyczna jest podziałem sztucznym. Owszem psychologowie wskazują na to, że trzeba czynności zróżnicować, ale nie na zasadzie opozycji fizyczne-umysłowe, bo taki podział realnie nie istnieje. Bardziej efektywne wydaje się zastosowanie opozycji energochłonne-nieenergochłonne. Czy mamy siłę rozwiązywać poważne równania po poważnym treningu? Wątpliwe. Polecam poszukać bardziej, bo są badania, które to dokumentują. 😉 Cieszy jednak ogólny postęp w tworzeniu prezentacji, gdyż nowsze są naprawdę niezłe 🙂

  17. Aga pisze:

    Przesyłam gorące podziękowania i pozdrowienia dla twórcy prezentacji. Jak zawsze nie zawiodłeś mnie Damianie!
    Co do tego tematu- już dawno odkryłam że pracując umysłowo przez wiele godzin zasypiam i przestaję przetwarzać informacje. Ponadto odkryłam że można znaleźć pracę którą się kocha! Jestem instruktorką fitness a między zajęciami udzielam korepetycji z przedmiotów ścisłych i j.ang.Przeplatając obie te prace jestem efektywna cały dzień. Dzięki twoim prezentacjom wciąż się rozwijam.
    Gdybyś miał pytanie dotyczące treningów pisz śmiało do mnie 😀

    • Damian Redmer pisze:

      Dzięki za super komentarz. Z czasem mogę mieć kilka pytań 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *